poniedziałek, 27 czerwca 2016

Gładkie nogi na wakacje tylko z Braun Silk-Expert IPL #2

Marzenie każdej kobiety to gładkie nogi na wakacje. Dziś przedstawię Wam produkt, który przetestowałam na własnej skórze ;) 100 punktów do pewności siebie? Dokładnie tak działa BRAUN Silk-Expert IPL, dzięki któremu pozbędziesz się owłosienia zaledwie w 4 tygodnie!*



Swoją przygodę z depilatorem Braun zaczęłam dokładnie 4 tygodnie temu i nie ukrywam, że miałam wiele obaw. Czy to działa? Czy usunie włoski? Czy będę potrafiła bezpiecznie wykonać zabieg w domu? Po jakim czasie zobaczę widoczne efekty? O moich pierwszych wrażeniach pisałam jakiś czas temu TUTAJ. Już po 2 zabiegach zauważyłam pierwsze widoczne efekty, włosków było dużo mniej, a „nowe” były znacznie słabsze. Dziś po 4 zabiegach praktycznie moja skóra na nogach, rękach i pod pachami jest prawie wolna od włosków. Dzięki czemu nie muszę się krępować i z miłą chęcią zaczęłam częściej chodzić w sukienkach.


Braun Silk-Expert IPL jest bardzo proste w użytkowaniu, wręcz intuicyjne. Nie ma łatwiejszego sposobu na depilację, a odpowiednio wykonany zabieg jest całkowicie bezbolesny J Kolor naszej skóry jest różny na różnych częściach ciała, a każdy ton wymaga zastosowania innego poziomu energii. Tylko Braun posiada unikalny czujnik koloru skóry SensoAdapt, który na bieżąco odczytuje koloryt skóry - 80 razy na sekundę - i automatycznie dostosowuje intensywność światła dla najlepszej skuteczności i maksymalnego bezpieczeństwa.


Wykonywanie cotygodniowych zabiegów stało się dla mnie przyjemnością, bo wiedziałam, że każdy z nich przybliża mnie do upragnionego efektu. W następnym etapie depilacji Brauna stosuje się tylko raz w miesiącu co daje nam ogromny komfort i masę zaoszczędzonego czasu J Dzięki Braun Silk-Expert IPL mogę cieszyć się gładkimi nogami na wakacje i nie muszę przejmować się, kiedy spontanicznie wyskoczymy nad jezioro czy na basen, bo teraz moje nogi są idealnie gładkie :D


#braun #silk-expert #IPL #SensoAdapt
*pierwsza faza (depilacja raz w tygodniu) trwa od 4-12 tygodni, następnie dopasowuje się częstotliwość zabiegów do własnych potrzeb

6 komentarzy:

  1. Witam,czy po paru juz dobrych miesiacach stosowania Braun ipl mozesz powiedziec ze pozbylas sie niechcianych wlosow na stale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, już po około 4 użyciach (1 raz w tygodniu) widziałam duże efekty, miałam miejsca na nogach i rękach gdzie nie było już włosków. Po 8 regularnych użyciach wyzbyłam się owłosienia :) Później starczyło użycie raz w miesiącu. Niestety jakiś czas temu przestałam go używać i włoski na nowo zaczęły odrastać, ale teraz jestem w trakcie testów innego urządzenia IPL i zobaczymy jakie będą efekty (użyłam go już 3 razy). Wtedy porównam i zobaczę które się lepiej uporało z moim rodzajem włosów. Plusem BRAUNA jest to że samo dobiera "moc" strzału do koloru skóry, a inne trzeba samemu nastawiać zgodnie z tabelą kolorów i trzeba uważać, żeby ustawi odpowiednią moc gdyż przy złym doborze może dojść do poparzeń skórnych (więcej nie zawsze znaczy lepiej, lepiej na efekt poczekać dłużej, a przynajmniej nie narażać swojego zdrowia). Jeśli się Pani zastanawia nad kupnem IPL BRAUN to w moim przypadku zdał egzamin i mogę go szczerze polecić :)

      Usuń
  2. Dziekuje za szczera odpowiedz,od dluzszego czasu zastanawiam sie nad kupnem takiego urzadzenia,balam sie ze to tylko taki chwyt marketingowy ze jest taki super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nmzc :) jest to dobry sprzęt wart swojej ceny, bo takie zabiegi w salonie kosmetycznym są dość drogie a jak wiadomo trzeba je powtarzać więc inwestycja we własny sprzęt szybko się zwróci :) aczkolwiek na oczekiwany efekt trzeba poczekać troszkę dłużej. W moim przypadku sprzęt zdał egzamin, ale trzeba pamiętać, że na każdej osobie osiągnięcie upragnionego efektu będzie różnie trwało, gdyż wszystko zależy od koloru włosków i skóry. Niestety ten sprzęt nie jest przeznaczony do każdego rodzaju włosków (są wyjątki w których nie zadziała), dlatego przed zakupem proszę się zapoznać z tabelą kolorów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Uzywalam juz go 12 razy mam jasna skore i ciemne wlosy i po 12 razie zniklo okolo 70 % wlosow pozniej mialam zamiar zrobic 4 tyg. Przerwe ale po 3 tyg. Wlosow bylo sporo. Na pewno jest lepszy efekt niz po depilatorze ale nie ma efektu 100 % moja siostra i kolezana tez maja takie efekty. Ja sie zawiodlam na tym urzadzeniu bo liczylam ze calkowicie pozbede sie wlosoe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkowicie nie da się usunąć owłosienia bo z czasem ono zaczyna odrastać, jak po depilatorze tylko znaczeni później, dlatego trzeba powtarzać zabieg co około 3-4 tygodnia dla utrzymania efektu ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Kulinarna (nie)codzienność , Blogger